Cíl kampaně
Hlavním cílem kampaně bylo zvýšení povědomí o značce SEDUO.CZ.
Nový kreativní koncept
Využití silné online + TV kampaně se správně zvoleným timingem nákupu TV reklamy mimo hlavní sezónu, který nám umožnil získat větší výkon pro budování brandu.
Výsledky kampaně
7
unikátních cookies na internetu
53
zobrazení online videoreklamy
Návštěvnost webu Seduo.cz byla v době kampaně vyšší o
630
V průběhu kampaně se
10
navýšil počet registrací
Vyhodnocení
TV reklama pozitivně ovlivnila mimo jiné objem zobrazení reklamy ve vyhledávání a snížila cenu za proklik a díky kampani v TV byla výrazně posílená celková efektivita online reklamních kanálů.
”Kampaň na zvýšení povědomí o značce SEDUO.CZ byla díky strategickému zaměření s využitím online a TV médií velkým úspěchem. Za 9 měsíců od startu kampaně má projekt 180 000 registrovaných studentů, kteří mohou využít celkem 231 spuštěných kurzů, z toho 124 videokurzů. Značka SEDUO si vybudovala velmi slušné povědomí a kampaň naplnila své cíle.
Dominik ZosinčukMarketing Manager, LMC s.r.o.
Pojďme do toho společně
Jsme připraveni na další úspěšnou spolupráci.
Dejte nám vědět, o jaké služby máte zájem.