Zakladatel agentury Fragile Dan Kafka byl nominován na cenu Osobnost digitálního marketingu od Web Top 100 spolu s dalšími známými jmény digitálního světa a soutěž vyhrál.
Nominace v soutěži
Kromě Dana byly nominovány další známé osobnosti digitálního marketingu jako např. Jindra Fáborský, Tomáš Jindříšek, nebo Jirka Král. Kategorie byla plná marketingových průkopníků a inspirativních osobností. Danovi je velkou ctí do takové kategorie patřit.
Tuto soutěž každoročně vyhlašuje Web Top 100 na slavnostním gala večeru při vyhodnocování všech dalších kategorií, kde soutěží webová řešení a marketingové kampaně o umístění v osmi kategoriích, dvanácti oborových žebříčcích a také nově třech typech kampaní.
Dan Kafka tuto cenu 12. 11. 2019 obrdžel od zástupce Web Top 100 a ocenění si moc váží. Dodává: „Ocenění je pro mě nesmírná čest, ale za úspěchem jednotlivce je vždy jeho tým. Takže děkuji celé Fragile za podporu a tvrdou práci, kterou společně odvádíme.“
Kromě toho se Fragile umístila na třetím místě s kampaní Zjisti, jaká jsi osobnost s produktem Pilot G-2. Porotcům se líbila hlavně hravá kreativa kampaně a výsledky, které předčily očekávání.
Bramborovou medaili získala náborová kampaň pro našeho klienta Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra ČR Chytrá rodina. V tomto případě porota kladně hodnotila dobře uchopený insight, který jsme získali na základě výzkumu s danou cílovou skupinou. Kampaň pak byla pro všechny jasná a přehledná.
Autorkou článku je
Dominika Vamberská
Marketing & PR Coordinator