Hravý AR filtr pro LISTERINE®
Se značkou LISTERINE® našeho klienta Johnson & Johnson už jsme toho zažili hodně. Tomuto lídrovi na trhu ústních vod jsme pomáhali v roce 2020 založit profil na Facebooku i Instagramu a krátce na to jsme společně spustili úspěšnou kampaň Najdi svůj typ.
Po úspěchu kampaně, která nám dokonce vynesla 3. místo v soutěži Fénix Content Marketing v kategorii Social media kampaň, jsme se rozhodli odstartovat 21denní výzvu LISTERINE®. Jejím cílem bylo motivovat zákazníky, aby používali ústní vodu LISTERINE® 2x denně po dobu 21 dní. Ovšem ne každý ví, že vyplachovat se má souvisle po dobu 30 vteřin. Celou kampaň, která běžela na Facebooku, Instagramu a YouTube jsme podpořili AR filtrem.
Přijmi výzvu LISTERINE®
30 sekund je někdy dlouhá doba. Obzvlášť když máte stát před umyvadlem a proplachovat si ústa. Proto jsme vymysleli dentální AR filtr, který zkrátí čekání všem, kteří LISTERINE® používají.
Jde o jednoduchou hru, kdy uživatel díky pohybům hlavy ovládá kelímek, do kterého chytá fialové ústní vody a ikonky symbolizující zdravé zuby a svěží dech. Zároveň se musí vyhnout červeným dortíkům, limonádám a dalším pochutinám, které škodí zubní sklovině. Zachycení fialových objektů přidává body. Naopak červené objekty body ubírají. Soutěžící může svůj výsledek sdílet a zapojit se do soutěže o zásobu produktů LISTERINE® na 1 rok. Zároveň si přesně změří čas na vyplachování ústní dutiny.
Filtrující Milan Peroutka
Během jednoho měsíce jsme zaznamenali téměř 106 tisíc impresí a přes 9 tisíc použití filtru. Do kampaně jsme zapojili také influencery včetně herce a zpěváka Milana Peroutky a filtr jsme podpořili placeným příspěvkem. Každý uživatel strávil se značkou intenzivních a smysluplných 30 vteřin.
Odkaz + QR kód na AR filtr: https://www.instagram.com/ar/1133112340466494/
Autorka článku:
Kristýna Šestáková
Copywriter