Novartis
Rakovina prostaty je diagnóza, která během života postihne přibližně jednoho z osmi mužů. Přesto o ní většina mlčí. Téma je zatížené studem a obavami o mužnost. Společně s Novartis Czech Republic jsme proto vytvořili kampaň „Postavme se tomu čelem“, jejímž cílem bylo otevřít diskuzi, upozornit na význam prevence a dodat mužům odvahu o nemoci mluvit.
Kreativní koncept jsme stavěli na paralelách s týmovým sportem – stejně jako na hřišti, i v životě hraje zásadní roli podpora, bojový duch a spolupráce. I proto se tyto kreativy vysílaly například i během zápasů na fotbalovém stadionu AC Sparta Praha. Součástí projektu byla také spolupráce s Nadačním fondem Muži proti rakovině, díky které se podařilo téma mužského zdraví přiblížit širší veřejnosti a ukázat, že v boji s rakovinou prostaty nikdo nemusí stát sám.
Mediální strategii kampaně jsme navrhli tak, aby co nejefektivněji oslovila mužskou cílovou skupinu ve věku 50+ let. Hlavními kanály byly videospoty na YouTube a na affinitních webech, kde se právě tito muži pohybují. Kampaň jsme v rámci digitálního prostředí podpořili také display formáty – brandingy a bannery v přímém nákupu nebo skrze RTB. Kromě online platforem jsme využili obrazovky DOOH v Praze nebo také LED obrazovky na stadionu AC Sparta Praha, které podpořily awareness nejen u diváků přímo na stadionu, ale také u televizních obrazovek O2 TV Sport, kde byla reklama během přenosu také viditelná. Toto vše jsme navíc doplnili o offline komunikaci v metru na trase linky C, čímž jsme oslovili diváky i cestující v hromadné dopravě.
unikátních zásahů (pouze online)
zhlédnutí videospotů (pouze online)
impresí (pouze online)
Team
Account Director – Josef Plechatý
Creative director – Otakar Čihák
Idea Maker/Copywriter – Dana Yousifová
Art Director – Jana Kepková
Produkce – Natálie Majvaldová, Patrik Klema
Jsme rádi, že můžeme dělat na kampaních, které mají smysl a mohou někoho podpořit.
Dana Yousifová, Idea Maker Fragile