PPL

Z aplikace k lovebrandu: Jak jsme PPL pomohli k milionu stažených aplikací a oživili sociální sítě

Na začátku roku jsme vyhráli výběrové řízení a spolu s agenturou KNOWLIMITS jsme se pustili do úkolu rozšířit mobilní aplikaci mojePPL. Připravili jsme sérii spotů, které odstartovaly sponzoringem mistrovství světa v hokeji. Díky neustálé optimalizaci kampaní se podařilo překonat očekávání – aplikace byla stažena více než milionkrát, což potvrdilo její rostoucí oblibu u uživatelů.

Úspěch kampaně se stal odrazovým můstkem k dalšímu kroku: kompletnímu převzetí komunikace PPL na sociálních sítích. Značku jsme posunuli od formální a opatrné komunikace k odvážnějšímu, vtipnějšímu a trendovějšími formáty nabitému obsahu. Do strategie jsme zapojili influencery, kteří vytvářejí autentický a zábavný obsah s velkým dosahem. Díky tomu se podařilo oživit celkový image značky a přetavit ji v lovebrand, který baví nejen sledující, ale i samotného klienta.

  • Spolupráce s Fragile a Knowlimits je vždy profesionální i lidsky velmi příjemná. Od prvního briefu až po finální výstupy cítíme, že agentura rozumí nejen značce PPL, ale i tomu, jak ji přiblížit lidem. Díky jejich kreativitě a odvaze jsme mohli komunikaci posunout do svěžího, zábavného a trendového tónu, který rezonuje. Výsledky kampaně i oživení sociálních sítí mluví samy za sebe. A my se těšíme na další společné projekty.

    Michaela Tůmová, Marketing manažerka PPL

137 M

impresí

3 M

přivedených prokliků

2,4 %

průměrné CTR 

+ 1 M

stažení aplikace
(data za období 02-12/24)

Team

Account Director – Michaela Jelínková

Tereza Hubičková – Account Manager

Vlasta Malá – Account Manager

Otakar Čihák – Head of Creative

Jana Kepková – Art Director

Daniela Yusifová – Idea Maker

Martina Vaculíková – Head of Social Media

Martin Buřič – Social Media Manager

Denisa Šulíková – Social Media Specialist

Zdeněk Lapuník – Performance Team Leader

Filip Kasan – Social Performance Consultant