Biolife

Z nuly na devět milionů: Jak jsme pro BioLife rozjeli TikTok a vybudovali komunitu dárců

Spolupráce s content creatory se stala klíčem k úspěchu komunikace BioLife na TikToku. Místo globálních videí jsme vsadili na spolupráci s lokální content creatorkou. Výsledek? Výrazný nárůst zapojení uživatelů, rekordní čísla a silná komunita dárců.

 

Pro BioLife, globální značku zaměřující se na odběr krevní plazmy, jsme vytvořili strategii na TikTok, která spojila autenticitu s edukací. Naším cílem bylo přilákat mladší generaci dárců a vybudovat s nimi silnou komunitu. Místo globálních reklam jsme zapojili českou content creatorku Kláru Tůmovou, která tvořila obsah přímo z odběrových center. Tento přístup přiblížil darování plazmy reálným lidem, což vedlo k vysokému zapojení.

Důraz jsme kladli na skutečné příběhy dárců – jejich zkušenosti, motivace a zážitky z odběru, a mixovali edukaci s hravostí TikToku. Použití trendů a autentických zážitků pomohlo vytvořit obsah, který byl pro mladou generaci nejen informativní, ale i zábavný. Výsledkem byl rekordní nárůst zapojení a silná komunita dárců.

9,2 M

zobrazení (TikTok, 09/24–01/25)

1 M

unikátní dosah (TikTok, 09/24–01/25)

Team

Account Director – Michaela Mihók

Account Manager – Veronika Svobodová

Social Media Specialist – Karolína Šťastová