Pilot

Pilot píše nový příběh na TikToku: Obsah, který roste se svou komunitou

Děti, které kdysi začaly psát s Pilot FriXion, už dávno nejsou dětmi. Gen Z dorostla do mladé dospělosti a na scénu přichází generace Alpha. Jak udržet značku trendy a zajímavou pro publikum, které se vyvíjí?

 

Pro Pilot, globálního lídra v oblasti psacích potřeb, jsme vytvořili TikTok strategii, která značce pomáhá zůstat relevantní, zábavná a přirozená pro novou generaci, aniž by ztratila kontakt se svými původními fanoušky. Cílem bylo zvýšit povědomí o značce a vytvořit obsah, který bude cílovka sama sdílet.

Vsadili jsme na TikTok trendy, meme kulturu, rychlý střih a storytelling blízký mladým. Vizuál i tone of voice jsme posunuli do odvážnější, vtipnější a sebevědomější polohy, která zapadá do přirozeného prostředí TikTok kultury.

Důležitou roli hrál i community management. Komunikaci jsme odlehčili, přizpůsobili „Gen Z talk“ a aktivně pracovali s reakcemi publika. Výsledkem byl obsah, který se stal přirozenou součástí TikTok kultury a pomohl vybudovat silnější a angažovanější komunitu kolem značky Pilot.

  • Uvědomujeme si, že naše první cílovka, která začala používat gumovací pera FriXion již zestárla. Nyní jsou to mladí dospěláci. A stejně jako náš spotřebitel se mění, tak se mění a vyvíjí komunikace na sociálních sítích, trendy atd. A Pilot chce držet krok se svými fanoušky, připomínat jim jejich „besties“ ze školních lavic a studentských let a také je oslovit s novinkami, které neustále vyvíjí. Proto nás těší, že s Fragile můžeme sledovat trendy a naše fanoušky neustále bavit.

    Renata Unger, Product and Marketing Specialist, Pilot

5 M

zobrazení (09/24–01/25)

818 K

celkový dosah

7,5 %

míra zapojení publika

Team

Account Director – Michaela Mihók

Account Manager – Nikola Janočková

Social Media Specialist – Karolína Šťastová