České dráhy
Jak podpořit instalace aplikace a zároveň zajistit, že si kampaně všimne široká cílová skupina? Pro České dráhy jsme v kampani na aplikaci Můj vlak zkombinovali výkonnostní formáty s prémiovou viditelností díky Connected TV a platformě Teads.
Cílem bylo oslovit širokou cílovou skupinu (18–60 let), zvýšit počet instalací a podpořit nákup jízdenek v aplikaci. Vedle klasických app install kampaní jsme proto zařadili interaktivní formáty v Teads a video reklamu v prostředí Connected TV, které umožnily atraktivně představit funkce aplikace.
Reklamy na CTV běžely mimo jiné na platformě Prima+ formou nepřeskočitelných 30s spotů s dokoukaností kolem 95 %. Kampaň byla doplněna také formátem Switch-in Strip, kdy se banner zobrazoval na obrazovce po dobu 30 sekund při spuštění aplikace.
Teads přinesl hravé, interaktivní formáty s vysokým engagementem. Výsledkem byla kombinace výkonu a nadstandardní visibility, která kampani zajistila silný zásah i paměťový efekt.
zhlédnutí CTV (09/2024)
cena za zhlédnutí CTV
průměrná vizibilita Teads
Team
Account Manager – Jana Michaud
RTB Specialista – Martin Čupka, Patrik Podskalský
PPC specialista – Ilona Bartošová
V rámci přípravy kampaně na aplikaci Můj vlak jsme ocenili možnost vyzkoušet si interaktivní kreativy v rámci Teads ateliéru a Connected TVs. Rádi testujeme nové, netradiční formáty, které mají zajímavý potenciál a umožňují zasáhnout jinou cílovou skupinu. U Teads kreativ jsme zaznamenali vysokou míru vizibility a prokliku.V rámci kampaně jsme vyzkoušeli i app installs formáty, kde nás velmi mile překvapil výkon nově testovaných Apple ads a navíc se podařilo celkově doručit přes 34 500 instalací za velmi nízkou cenu za stažení (průměrně 19,2 Kč).
Radka Vlažná, Vedoucí oddělení marketingu České dráhy