České dráhy

Influenceři ve vlaku: České dráhy omladily značku a inovovaly komunikaci

S Českými drahami jsme spustili influencer kampaň „Vlakem do Polska“, která měla za cíl ukázat vlak jako ideální způsob cestování. Kampaň se zaměřila na mladou generaci, představila evropská města jako Krakov a Varšavu a propagovala aplikaci Můj vlak a další služby.

Do dvouměsíční kampaně jsme zapojili 5 influencerů, kteří autenticky sdíleli své zážitky z cestování vlakem. Každý z nich pokryl různé výhody, jako udržitelnost, pohodlí nebo dostupnost pro studenty, čímž přirozeně oslovili cílovou skupinu a zvýšili povědomí o značce.

Více o influencer spolupráci pro České dráhy se dočtete v článku na Mediáři.

462 K

impresí (6-7/2024)

Team

Account Manager – Jana Michaud

Influencer Specialist – Magdalena Velátová

Influencer Team leader – Dominika Rejzlová