České dráhy
S Českými drahami jsme spustili influencer kampaň „Vlakem do Polska“, která měla za cíl ukázat vlak jako ideální způsob cestování. Kampaň se zaměřila na mladou generaci, představila evropská města jako Krakov a Varšavu a propagovala aplikaci Můj vlak a další služby.
Do dvouměsíční kampaně jsme zapojili 5 influencerů, kteří autenticky sdíleli své zážitky z cestování vlakem. Každý z nich pokryl různé výhody, jako udržitelnost, pohodlí nebo dostupnost pro studenty, čímž přirozeně oslovili cílovou skupinu a zvýšili povědomí o značce.
Více o influencer spolupráci pro České dráhy se dočtete v článku na Mediáři.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Zobrazit příspěvek na Instagramu
impresí (6-7/2024)
Team
Account Manager – Jana Michaud
Influencer Specialist – Magdalena Velátová
Influencer Team leader – Dominika Rejzlová