PPC, neboli pay-per-click znamená, že zaplatíte za reklamu pouze tehdy, když na ni někdo klikne. Placené reklamy se zobrazují ve výsledcích vyhledávání, na sociálních sítích, webových stránkách a dalších online platformách napříč zařízeními.
Zasáhněte to pravé publikum
Výkonnostní PPC kampaně jsou jedním z nejúčinnějších způsobů, jak oslovit potenciální zákazníky a zvýšit prodeje.
Ať už potřebujete zviditelnit vaší značku, přivést zákazníky na váš web či navýšit objem objednávek, se správně nastavenými výkonnostními kampaněmi se vám to podaří.
Pomůžeme vám maximalizovat návratnost investic.
S PPC reklamou můžete dosáhnout:
- Zvýšení povědomí o vaší značce – rychle si vás uživatelé spojí s vaším oborem.
- Akvizice nových zákazníků – pomocí taktik jako remarketing a retargeting zasáhnete to pravé publikum.
- Navýšení návštěvnosti webu může vést také ke zvýšení vaší autority a důvěryhodnosti.
- Zefektivnění nákladů na propagaci – svěřený rozpočet investujeme přesně tam, kde bude mít největší dopad
- Zvýšení objemu objednávek, prodejů a konverzního poměru.
Hlavní pilíře naší práce:
Úvodní audit
Projdeme vaše aktuální kampaně, používané formáty i způsob komunikace se zákazníky. Zanalyzujeme vaši konkurenci a cílové publikum.
Nastavení cílů
Společně se domluvíme a nastavíme KPI a priority. Dáme dohromady rozpočet a vhodné cílení. Stanovíme si formu reportingu.
Návrh strategie
Připravíme strategii přímo na míru vašim potřebám a business cílům tak, abychom maximalizovali návratnost vaší investice.
Realizace kampaně
Po odsouhlasení našeho návrhu se vrhneme na nastavování a postupnou optimalizaci kampaní dle stanovených cílů.
Pravidelný reporting
Vždy po skončení kampaně zanalyzujeme výsledky a řekneme si, co funguje a co je potřeba změnit. U kontinuální spolupráce se domluvíme na optimální frekvenci reportování průběžných výsledků kampaní.
Optimalizace a správa kampaní
Na základě průběžných výsledků budeme měnit nastavení kampaní tak, abychom maximalizovali jejich potenciál a návratnost investic.
Jak vlastně vypadá PPC reklama?
PPC kampaně mohou kontinuálně probíhat na více platformách. Kromě internetových vyhledávačů je tak možné inzerovat i na Youtube, sociálních sítích a jiných webových stránkách.
Pokud hledáte způsob, jak oslovit nové zákazníky a zvýšit prodeje, PPC kampaně jsou skvělou volbou.
PPC kampaně jsou účinným a cenově dostupným způsobem, jak dosáhnout vašich marketingových cílů.
01
Reklama
ve vyhledávání
Vyhledávací reklamy se zobrazují na první stránce výsledků vyhledávání. Obvykle jsou označeny jako “reklama” a jsou umístěny na vrcholu nebo na dně výsledků vyhledávání. Tato inzerce je možná ve vyhledávačích jako Google, Seznam či Bing.
02
Display
reklama
Jedná se o grafické či multimediální reklamní prvky na různých webových stránkách, v mobilních aplikacích a dalších médiích. Tyto reklamy mohou mít podobu statických obrázků, animací, videí nebo interaktivních bannerů.
03
Propagace na
sociálních sítích
Reklamy na sociálních médiích jsou stále populárnějším způsobem, jak oslovit cílové publikum. Meta Ads (reklama na Facebooku a Instagramu), TikTok Ads, LinkedIn Ads a další umožňují inzerovat na základě demografických údajů, zájmů, chování a dalších dostupných segmentů uživatelů.
04
RTB
(real-time bidding)
Pomocí RTB svou reklamu zobrazíte i na webech či v aplikacích, kam se s Google Ads či Sklikem nedostanete. Výhodou je taky fakt, že poskytují pokročilé, i nestandardní funkcionality i možnosti vizualizace reklam.