Jak oslovit širokou cílovou skupinu, podpořit prodej přes mobilní aplikaci a zároveň dosáhnout skvělé visibility kreativy? To byla výzva, které...
Přečíst článekS Českými drahami jsme v létě rozjeli influencer kampaň “Vlakem do Polska”, která měla jasný cíl – ukázat, že vlak...
Přečíst článekE-shop se stříbrnými šperky Olivie koncem června 2024 připravoval ikonickou akci Night Shopping. Klient si od ní sliboval zvýšený traffic...
Přečíst článekLe Petit Marseillais, přední francouzská značka tělové kosmetiky, letos na jaře uvedla na český trh 3 nové energizující vůně pro...
Přečíst článekV květnu jsme spustili 360° kampaň společnosti Hisense, oficiálního partnera mistrovství Evropy ve fotbale EURO2024. Tváří kampaně, která cílila na...
Přečíst článekInfluenceři v kampani pro státní správu? Ale ano! Loni v říjnu jsme pomohli Moravskoslezskému kraji odstartovat kampaň iniciativy Řemeslo má...
Přečíst článekDOOH (digital out of home) reklama přináší interaktivní možnosti přímo do místa prodeje. Ve Fragile jsme tuto moderní technologii využili...
Přečíst článekZapomeňte na klasické influencery. Do reklamy přicházejí virtuální influenceři, tedy digitální bytosti, povětšinou vytvořené pomocí umělé inteligence, kteří se ve...
Přečíst článek