Porozumění trhu, cílové skupině a jejím potřebám, produktům i chování konkurence je základem úspěchu komunikačních aktivit a rozvoje vaší značky.
Ve spolupráci s vámi zrealizujeme vhodný výzkum, vytvoříme daty podloženou analýzu současné situace a navrhneme komunikační strategii směřující ke splnění obchodních a marketingových cílů.
Vše také kompletně zrealizujeme od návrhu celoročního strategického plánu přes detailní mediaplány pro online i offline média, dodání kreativního řešení až po realizaci a vyhodnocení kampaní.
MARKETINGOVÁ A KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE
- Analýza trhu a konkurence
- Segmentace cílových skupin, zákaznické insighty
- Definice značky, positioning, tonalita
- Stanovení krátkodobých i dlouhodobých cílů
REALIZACE KAMPANÍ
- Kreativní koncept, tvorba obsahu
- Mediální plánování a nákup offline/online médií
- PR
- Nastavení digitálního ekosystému (web, e-shop, SEM/SEO, UX)
VYHODNOCENÍ, OPTIMALIZACE
- Real-time optimalizace v průběhu kampaně
- Brand-lift, vliv kampaně na stanovená KPIs, ROI/ROAS
- Learnings a doporučení