26. září 2024 od 9:00

Kanceláře agentury Fragile

Jankovcova 1037/49, Praha 7 – 2. patro budovy E.

RegistraceProgram
Jaké dopady přináší změny cookies třetích stran a jak efektivně využít způsoby sběru a použití dat? Ukážeme vám, jak se připravit na změny a jaké výkonnostní trendy budou dominovat roku 2025.

Program workshopu

8:30 – 9:00  Registrace & Coffee Break

9:00 – 9:05  Přivítání

9:05 – 9:30  – Iveta Beranová, Fragile
Nový recept na cookies aneb Jak se v tom celém neztratit

9:30 – 9:50 – David Sedliský a Viola Kaigerová, Adform
Jak je Adform připraven na budoucnost bez cookies

9:50 – 10:15  – Filip Vlasák, Fragile
Mistrovství v datech: cesta k úspěchu

10:15 – 10:35  Coffee Break

10:35 – 10:55 – Radek Svoboda a Martin Jandora, Seznam.cz
„Cookieless“ a získávání vlastních 1st party dat

10:55 – 11:30 – Lucie Dobrá a Tomáš Stejskal, Fragile
Reklama budoucnosti: strategie cílení

11:30 – 11:45  Soutěž o konzultaci

Během workshopu uvidíte řadu praktických ukázek. Na vaše dotazy odpoví zkušení odborníci z Fragile, ale také naši hosté ze Seznamu a Adform. Na závěr pro vás chystáme krátkou soutěž, která otestuje, co jste si zapamatovali. Ten nejbystřejší z vás vyhraje konzultaci v hodnotě 2 500 Kč zaměřenou na výkonnost a datovou analytiku – skvělou šanci posunout váš web a práci s daty na vyšší level!

Chci se zúčastnit

Seznam speakerů

iveta-beranova

Iveta Beranová, Senior Performance Marketing and Brand Specialist ve Fragile. Specializuje se na online marketingovou komunikaci a e-commerce, kde kombinuje své zkušenosti z výkonnostního marketingu a budování značek.

David-Sedlisky

David Sedliský, Publisher Solutions Consultant ve společnosti Adform. Odborník na programmatic advertising a platformu Adform. Specializuje se na správu kampaní a testování nových platforem pro dynamické kreativy, se zájmem o nové technologie jako CTV, pDOOH, budoucnost bez cookies a ESG.

Viola Kaigerová, Platform Solutions Consultant ve společnosti Adform, s odpovědností za onboarding klientů a optimalizaci kampaní ve střední a východní Evropě. Předtím působila ve společnosti Seznam.cz jako seniorní specialista správy RTB kampaní.

filip-vlasak

Filip Vlasák, Performance Analytics Specialist v agentuře Fragile, nadšenec do webové a datové analytiky. Zaměřuje se na sběr, analýzu a propojení dat z různých systémů, s důrazem na kvalitu dat jako klíč k úspěchu kampaní.

Radek Svoboda

Radek Svoboda, E-commerce Partnership Manager ve společnosti Seznam.cz, se zaměřením na e-commerce klienty. Má hluboké znalosti digitálního marketingu a je expertem na problematiku konce cookies třetích stran.

Martin-Jandora

Martin Jandora, E-commerce Partnership konzultant v Seznam.cz. Zaměřuje se na cílenou reklamu, Adform, Sklik a datovou analýzu. Pomáhá klientům s programatickými kampaněmi a modelováním specifických publik. Také moderuje Seznam podcast Nejen o reklamě.

Tomáš Stejskal, Head of Display v agentuře Fragile. Odborník na RTB, Direct a AdOps. Vede tým pro display reklamu a přináší komplexní přístup k programatickým kampaním s cílem inovativně posouvat klienty před konkurenci.

lucie-dobra

Lucie Dobrá, Performance Team Leader v agentuře Fragile. Vede tým pro výkonnostní kampaně. Odbornice na digitální marketing, se zaměřením na optimalizaci výkonu kampaní a dosahování maximálních výsledků pro klienty. 

Ranní inspirace s kávou a snídaní

Můžete se těšit na čerstvé snídaňové občerstvení a malý dárek. Registrace začne již v 8:30, ať máte prostor na ranní kávu. Program poběží od 9:00 do 12:00.

Kapacita je omezena, tak neváhejte a registrujte se co nejdříve.

Vstup na akci je zdarma.

Chci se zúčastnit

Registrace ukončena