Příběhy značek jsou zásadní pro úspěch v dnešním konkurenčním prostředí. Lidé sledují značky se skvělými příběhy, které navíc dosahují lepších marketingových výsledků. Ale jak vytvořit přesvědčivý příběh pro vaše podnikání, aniž byste utratili majlant? Představujeme vám Brand Strategy Sprint – efektivní způsob, jak definovat příběh vaší značky za pouhý jeden den.

Proč jsou příběhy značek tak důležité?

Značky bez příběhu přicházejí o výchozí bod smysluplného vztahu s potenciálními zákazníky. Příběhy vytvářejí jedinečnost a lidskost vaší firmy, která není replikovatelná. Lidé si příběhy pamatují a sdílejí je mnohem ochotněji než prodejní materiály plné faktů. Jak řekl Richard Branson:

„Pokud dnes chcete uspět jako podnikatel, musíte být také dobrým vypravěčem příběhů.“

Brand Strategy Sprint: Rychlé a efektivní řešení

Brand Strategy Sprint je inovativní workshop, který vám přinese příběh značky za jeden den pomocí tří klíčových nástrojů:

  1. Lean Canvas: Definujeme vašeho zákazníka, jeho problém, vaše řešení, jedinečnou hodnotovou nabídku a neférovou výhodu.
  2. Brand Story Canvas: Zachytíme vaši historii, účel, ambice a osobnost – vše zahrnuté do vašeho příběhu.
  3. Storytelling Canvas: Určíme, kde a jakým způsobem budete vyprávět svůj příběh ve vlastněných, získaných a placených médiích.

Celý proces trvá pouhých 8 hodin a je překvapivě účinný při posunu firmy od zmatku k jasnosti.

Široké využití Brand Strategy Sprintu

Brand Strategy Sprint se hodí k řešení široké škály obchodních problémů v různých fázích podnikání:

  • Rozvoj příběhu značky po fúzi společnosti
  • Testování nového nápadu na produkt
  • Definování příběhu pro produkt, který ještě neexistuje
  • Přeformulování příběhu dlouhodobě fungující firmy
  • Nové vymezení příběhu rostoucí společnosti
  • Oživení týmového ducha novým příběhem

Výhody Brand Strategy Sprintu

  1. Rychlost: Celý proces je hotový za 8 hodin s případným dopilováním v následujících dnech.
  2. Dostupnost: Workshop je za pevnou cenu, dostupnou pro každého.
  3. Zapojení: Do procesu můžete zapojit nejen vlastníky, ale také zaměstnance a další zainteresované strany.
  4. Flexibilita: Vhodné pro začínající i zavedené firmy.

Váš parťák při budování příběhu značky

Jako strategický průvodce tímto workshopem vám pomohu:

  • Aktivně podporovat zkoumání nových nápadů a myšlenek
  • Spoluvytvářet příběh/strategii vaší značky
  • Pilovat finální výstupy z workshopu

Pokud podnikáte a potřebujete příběh značky, Brand Strategy Sprint je jedním z nejefektivnějších a nejpřístupnějších způsobů, jak toho dosáhnout. Nechte svou značku vyniknout prostřednictvím poutavého příběhu a získejte konkurenční výhodu na trhu.

Kdo vás workshopem provede

Jan Marcinek vystudoval Filmovou akademii Miroslava Ondříčka v Písku, ale po návštěvě prestižního festivalu kreativity Cannes Lions se rozhodl přesunout ze světa filmu do světa reklamy. V průběhu 15 let v oboru měl možnost pracovat pro značky jako jsou T-Mobile, Kofola, nebo Česká spořitelna a za práci byl oceněn na prestižních soutěžích, jako jsou Effie, Clio, Cannes Lions a ADC Creative Awards. Při tvorbě strategie značky staví na inspiraci kreativního myšlení, které klientům pomáhá vytyčit jedinečnou roli, aby se mohli spojit s lidmi a vytvářet smysluplný dopad na svět okolo nás.

jan-marcinek

Autorem článku je
Jan Marcinek
Brand Communication Strategist