Jak vytvořit slavnostní zážitek, který spojí atmosféru Vánoc s prezentací klíčových produktových řad? Pro značku Neutrogena jsme uspořádali unikátní vánoční influencerský event. Cílem bylo nejen poděkovat za spolupráci v průběhu roku, ale zároveň kreativně odprezentovat produkty a posílit vazby mezi značkou a influencery.
Elegantní večerní setkání v duchu „Cozy and Chic Christmas“ se stal nejen platformou pro zábavu a sdílení vánoční atmosféry, ale i příležitostí pro tvorbu atraktivního obsahu, který influenceři sdíleli na své sociální sítě.
Co bylo cílem?
Cílem influencerského eventu bylo především spojit hlavní influencery Neutrogena na jednom místě a společně se zástupci značky jim poděkovat za úspěšnou spolupráci v roce 2024. S většinou influencerů budujeme především dlouhodobé vztahy, a tak jsme do eventu zakomponovali i teasing velkých novinek, které nás v roce 2025 čekají.
Jak jsme cíle dosáhli?
Klíčem k úspěšnému vánočnímu eventu bylo propojení originálního konceptu, pečlivé přípravy a smysluplného zapojení produktů Neutrogena. Vytvořili jsme atmosféru, která byla vizuálně přitažlivá, ale i emočně poutavá.
Koncept
Téma vánočního setkání jsme přenesli do každého detailu – od výzdoby prostoru trendy vánoční stromečkem až po dress code „Cozy and Chic Christmas“. Chtěli jsme , aby se influenceři cítili jako součást společného vánočního večera. Naším cílem bylo vytvořit slavnostní a vánoční atmosféru připomínající setkání na Štědrý večer. Pomohli jsme si výrazným zapojením červené barvy do dekorací a trendy mašlí. Třpytivé prvky nám celkovou atmosféru pomohly posunout do slavnostnějšího vnímání.
Interaktivní prvky
Připravili jsme našim influencerům prostor pro vytvoření vánočního věnce, zdobení perníčků i vytvoření vlastní ozdoby z polaroidových fotek. Pro každého influencera i jeho doprovod jsme pod vánoční stromeček připravili balíček produktů Neutrogena s jejich vlastním jménem. Tyto prvky podpořily organické sdílení na jejich profily.
Produktové zapojení
Samozřejmostí byl produktový „pult“ s hero řadami značky Neutrogena vystavený uprostřed celé místnosti. Pro přirozené podpoření vnímání a zobrazení značky na eventu jsme zapojili i velké neonové logo, které bylo pověšené v čele celé místnosti a dotvářelo tak skvělou atmosféru. Obrandovali jsme například i stuhy na dárečky nebo jsme vytvořili perníčky ke zdobení ve tvaru N.
Dosažené výsledky
Event přilákal klíčové influencery, kteří sdíleli tématický obsah. Celkem jsme mimo domluvené spolupráce díky eventu na sociálních sítích obdrželi více než 60 výstupů na profil a stories. Pozitivní zpětná vazba od hostů upevnila jejich vztah ke značce a podpořila její vnímání jako pečující a prémiové.
Autorem článku je
Karolína Rubínová
Social Media Team Leader