Jak vytvořit slavnostní zážitek, který spojí atmosféru Vánoc s prezentací klíčových produktových řad? Pro značku Neutrogena jsme uspořádali unikátní vánoční influencerský event. Cílem bylo nejen poděkovat za spolupráci v průběhu roku, ale zároveň kreativně odprezentovat produkty a posílit vazby mezi značkou a influencery.

Elegantní večerní setkání v duchu „Cozy and Chic Christmas“ se stal nejen platformou pro zábavu a sdílení vánoční atmosféry, ale i příležitostí pro tvorbu atraktivního obsahu, který influenceři sdíleli na své sociální sítě.

Co bylo cílem?

Cílem influencerského eventu bylo především spojit hlavní influencery Neutrogena na jednom místě a společně se zástupci značky jim poděkovat za úspěšnou spolupráci v roce 2024. S většinou influencerů budujeme především dlouhodobé vztahy, a tak jsme do eventu zakomponovali i teasing velkých novinek, které nás v roce 2025 čekají.

Jak jsme cíle dosáhli?

Klíčem k úspěšnému vánočnímu eventu bylo propojení originálního konceptu, pečlivé přípravy a smysluplného zapojení produktů Neutrogena. Vytvořili jsme atmosféru, která byla vizuálně přitažlivá, ale i emočně poutavá. 

Koncept

Téma vánočního setkání jsme přenesli do každého detailu – od výzdoby prostoru trendy vánoční stromečkem až po dress code „Cozy and Chic Christmas“. Chtěli jsme , aby se influenceři cítili jako součást společného vánočního večera. Naším cílem bylo vytvořit slavnostní a vánoční atmosféru připomínající setkání na Štědrý večer. Pomohli jsme si výrazným zapojením červené barvy do dekorací a trendy mašlí. Třpytivé prvky nám celkovou atmosféru pomohly posunout do slavnostnějšího vnímání.

Neutrogena-event

Interaktivní prvky

Připravili jsme našim influencerům prostor pro vytvoření vánočního věnce, zdobení perníčků i vytvoření vlastní ozdoby z polaroidových fotek. Pro každého influencera i jeho doprovod jsme pod vánoční stromeček připravili balíček produktů Neutrogena s jejich vlastním jménem. Tyto prvky podpořily organické sdílení na jejich profily.

Neutrogena-event

Produktové zapojení

Samozřejmostí byl produktový „pult“ s hero řadami značky Neutrogena vystavený uprostřed celé místnosti. Pro přirozené podpoření vnímání a zobrazení značky na eventu jsme zapojili i velké neonové logo, které bylo pověšené v čele celé místnosti a dotvářelo tak skvělou atmosféru. Obrandovali jsme například i stuhy na dárečky nebo jsme vytvořili perníčky ke zdobení ve tvaru N.

Neutrogena-event

Dosažené výsledky 

Event přilákal klíčové influencery, kteří sdíleli tématický obsah. Celkem jsme mimo domluvené spolupráce díky eventu na sociálních sítích obdrželi více než 60 výstupů na profil a stories. Pozitivní zpětná vazba od hostů upevnila jejich vztah ke značce a podpořila její vnímání jako pečující a prémiové.

karolina-rubinova

Autorem článku je
Karolína Rubínová
Social Media Team Leader