Mohli jsme neustále dokola vyplňovat složité reporty ručně. Jenže my jsme řekli ne. Hrdě vám představujeme Tarase, automatizovaný reporting takřka na jedno tlačítko.
Automatický reporting nám vytrhl hned 7 trnů z paty. Čtěte, jaké to jsou:
1) Šetří čas
Platit agentuře za přepisování čísel do tabulky už se nenosí. Díky automatizaci máme víc času na optimalizaci kampaní tak, aby byly ty nejlepší na světě.
2) Vše v jednom
Lovit čísla po zatoulaných tabulkách z jednotlivých systémů bychom nepřáli snad ani neplatícímu klientovi. Díky automatizaci poskytujeme čísla za všechny aktivní kanály v jedné tabulce. A navíc si rozumí i s českými systémy!
3) Ukáže to, co chcete vidět
Automatický report je možné personalizovat. Ukáže vám jen ty metriky, které vás zajímají.
4) Nestárne
Data se v přehledu aktualizují vždy k předešlému dni, takže máte pod kontrolou celý vývoj kampaně.
5) Je to pamětník
Aktuální data jsou jen část skládanky. Ale jaký byl vývoj na začátku roku? S námi se nemusíte vrátit k bodu 2. Automatický report uchovává data od začátku roku.
6) Nehází vše do jednoho pytle
Atribuční modely jsou čím dál složitější, účinné kanály početnější. Report pokrok zohledňuje a dokáže pracovat jak se “štítky” u kampaní, tak i se zaměřením kampaně (search, display, shopping, video …)
7) Nechybuje
Nikdy.
Jak to celé funguje?
Napojenu už máme většinu systémů:
Co nás to stálo?
Nebudeme předstírat, že jsme automatický reporting spustili jen tak, při pauze na kávu. Při implementaci se pořádně zapotili programátoři i naše Performance oddělení. Na vývoj padlo 180 hodin programátorské práce a 36 hodin té naší. Velký dík patří týmu vývojářů z agentury AppSatori, kteří nám tohoto pomocníka pomohli stvořit.
A co z toho všeho máme?
Kromě významné úspory času při vyplňování reportů a jejich grafické sjednocení slavíme úspěchy i u našich klientů:
„Automatizovaný reporting nám velmi usnadňuje práci. Když potřebujeme okamžitě vědět, jaké byly náklady nebo konverze v minulých dnech, tak je nemusíme sáhodlouze hledat zvlášť v každém nástroji. Vše je přehledné a na jednom místě.“ dodává Ing. Linda Divišová, specialistka marketingu Central Group.
A teď konečně k věci: podívejte se na ukázku reportu!
Chcete od nás taky dostávat automatizované reporty kampaní, které přinášejí výsledky? Podívejte se, co pro vás můžeme udělat!
Autor: Lucie Divíšková