V minulém článku jsme vám dali tipy na kreativu, která frčí na Facebooku. A jelikož nás každý den mile překvapí výsledky příspěvků z naší dílny, chceme se s vámi podělit o ty, které byly úspěšné právě díky tomu, že vystoupily ze stereotypu. Tak koukejte, co by nemělo chybět na žádném firemním profilu.
Autentické fotografie
Všichni máme k dispozici velký výběr fotobank, ale dejme si ruku na srdce. Fotky z nich často vypadají jako z nějakého dokonalého světa a někdy působí až nereálně. Pokud máte produkty a dobrý fotoaparát, tak se nebojte vyrazit do terénu a produkty reálně nafoťte. Žádný Photoshop, žádná fotomontáž, ale autentická fotka nám přinesla nadprůměrný organický zásah u klienta SodaStream CZ. Je to jednoduché…fotit, fotit a zase fotit!
Zdroj: bit.ly/FB-post-SodaStreamCZ
“Přátelské” posty
Lidé na sociálních sítích chtějí, aby byli vnímáni jako důležitá součást brandu. Rádi vyjadřují své názory. A toho jsme využili v příspěvku pro SodaStream Slovakia, kdy jsme se ptali fanoušků, zda bychom si mohli “potykat”. 🙂 Kombinace hlasování pomocí emotikon, otázky a možnosti vyjádřit svůj názor, kterým něco člověk ovlivní, zajistil největší organický zásah a vysoký počet reakcí.
Vnímejte své fanoušky, jejich názory a chtějte se k nim přirozeně dostat ještě blíž.
Zdroj: bit.ly/FB-post-SodaStreamSlovakia
Livestream
Živé vysílání, realita a skvělé beauty tipy s možností pokládat otázky v reálném čase do komentářů, tak to je livestream pro značku SEPHORA. Livestream si vždy dopředu řádné naplánujte a pak už se jen radujte z vysokého organického zásahu, tak jako my. 🙂
Zdroj: bit.ly/Livestream-Sephora
Dobré načasování postů
Ať už je venku vedro nebo sněží a mrzne, všichni sdílíme své pocity, a to nejen na sociálních sítích. Pokud na vás v tuto chvíli vyskočí příspěvek od oblíbené značky a reaguje na toto téma, máte pocit, že vám rozumí a je vám ještě blíže. Nám se toto povedlo u příspěvku pro Aquapalce Praha, kde jsme v zimě reagovali na mráz a sníh. Dobré načasování postu je prostě důležité!
Zdroj: http://bit.ly/IG-post-Aquapalace
Hledej!
Pamatujete si na časy, kdy jsme celé hodiny v novinách či časopisech luštili tajenky a hledali rozdíly v obrázcích? Pokud patříte mezi fanoušky této zábavy, tak jste určitě rádi, že se občas něco takového objeví i na Facebooku. Pro klienta Aquapalace Praha jsme udělali právě takovou hádanku, kdy měli uživatelé v panoramatické fotce hledat velikonoční motivy. Podívejte se na velice povedený příspěvek a najděte je všechny.
Zdroj: bit.ly/FB-post-AquapalacePraha
Příspěvek, který byl kombinací adventní soutěže a hledání rozdílů pro našeho klienta ZPMV ČR, měl neuvěřitelně vysoký organický dosah a vysoký počet interakcí. Ale pamatujte! Tipovačky fungují skvěle a nemusí se jednat vždy o soutěž. 😉
Zdroj: bit.ly/FB-post-ZPMVCR
Zkuste to jinak
Jezdit na tobogánu pozpátku? V digitálním světě jde všechno! Tento instagramový příspěvek přinesl vysoký počet zobrazení. Proto neváhejte a zkoušejte, co vás napadne.
Zdroj: bit.ly/IG-video-AquapalacePraha
Který příspěvek vás nejvíce zaujal? Co fungovalo na firemních profilech vám? Těšíme se na komentáře.
Žaneta Sikorová
Social Media Specialist