O nejlepších počinech z oblasti obsahového marketingu každoročně rozhodují odborníci v soutěži Fénix content marketing.
První místo v kategorii Social media kampaň
Fragile se podařilo obsadit první místo v kategorii Social media s kampaní Zjisti, jaký jsi typ studenta s produktem Pilot G-2. Značka Pilot je největší výrobce psacích potřeb na světě a v ČR ji zastupuje společnost Václav Čížek s. r. o.
Slavnostního předávání cen se účastnili zástupci týmu, kteří kampaň vedli a klient. Daniel Čížek, spolumajitel společnosti Václav Čížek při předávání ceny pronesl několik děkovných slov a na pódiu ho doprovodil Daniel Seman, Art Director společnosti Fragile.
„Největší přidanou hodnotou kampaně s Pilot G-2 byl kreativní koncept. Vytvořili jsme zábavný test pro vysokoškolské studenty, který je natolik bavil, že se šířil virálně.“ hodnotí Eliška Kmochová, Project Manager kampaně.
Jsme moc pyšní na náš „pilotí“ tým, který kampaň dovedl až na první místo. Jmenovitě gratulujeme Elišce Kmochové, která kampaň vedla a skvělému kreativnímu duu – Dányjeli Semanovi a Klárce Stehlíkové.
Vyhráli jsme hned dvakrát
Kromě toho se Fragile umístila i v kategorii Instagramová kampaň. Jedinečné využití influencerek a přenesení kampaně Sally Hansen – Insta DRI z onlinového prostředí do offlinu, si vysloužilo třetí místo. Neotřele koncipovaná kampaň, na které spolupracoval Aleš Vávra, Anna Vaňková a Jiří Simonides zvýšila počet sledujících na instagramovém profilu téměř na trojnásobek a úspěšně uvedla na trh nový produkt.
Těšíme se na další skvělé kampaně a děkujeme klientům, že se s námi pouští do neotřelých projektů!
#klientizaodmenu
Dominika Vamberská
Marketing & PR Coordinator