Aktuální trend v digitálním marketingu nese jméno “Cookieless cílení”. Jednotlivé reklamní platformy se předhání ve způsobech, jakým nabídnou svým zákazníkům (inzerentům) efektivní způsob cílení, který bude na cookies nezávislí. Jedním ze způsobů cílení jsou vlastní data jako e-mail nebo telefonní číslo uživatelů, na které chceme reklamu cílit.  Data o zákazníkovi se však musí do jednotlivých reklamních systémů “nějak dostat”. Znamená to tedy, že je před námi spousta manuální a časově náročné práce, která bude spočívat v pravidelném nahrávání CSV souborů do reklamního systému?

Automatizovaná integrace a pravidelná aktualizace dat

Naše řešení umožňuje prostřednictvím API automaticky stahovat e-mailovou databázi odběratelů z Ecomail do Google Sheetu. Tento list pak jednoduše naimportujete do Google Ads jako vlastní seznam zákazníků, což vám umožní na tyto odběratele cílit, vytvářet Lookalike (LaL) publika, nebo je naopak z cílení vyloučit. Celý proces je plně automatizovaný a lze jej nastavit tak, aby se seznamy zákazníků pravidelně aktualizovaly (například jednou týdně), což zajišťuje, že pracujete vždy s čerstvými daty bez nutnosti manuálních zásahů.

Výhody segmentované databáze pro cílení v Google Ads

Pokud má klient v rámci svého e-mailového marketingu segmentovanou databázi – například podle toho, jaké produkty zákazníci nakoupili nebo na základě hodnoty jejich objednávky, můžeme tyto segmenty snadno využít i v Google Ads. To znamená, že můžete cílit na specifické skupiny zákazníků s vyšší přesností a relevancí, čímž zvyšujete efektivitu svých kampaní.

První krok k práci s first-party daty

Další významnou výhodou tohoto řešení je, že se jedná o skvělý první krok k práci se first-party daty. Tato data jsou shromažďována přímo od zákazníků a jsou velmi cenná pro přesné cílení a personalizaci kampaní. Automatizovaná integrace dat z Ecomail do Google Ads vám umožní pracovat s těmito informacemi, aniž byste museli složitě napojovat CRM systémy nebo databáze, což může být technicky náročnější.

Optimalizace pro různé velikosti databází a e-mailové nástroje

Naše řešení je přizpůsobitelné pro různé velikosti databází a zákaznických segmentů. S ohledem na různorodost mailingových systémů jsme schopni nabídnout individuální řešení implementace, které zahrnuje přizpůsobení na základě API dokumentace daného nástroje.

automatizace-cileni-na-zakazniky

[Zjednodušené grafické schéma procesu integrace a aktualizace dat]

Rychlý set-up a podpora pro různé mailingové systémy

Naše řešení představuje moderní přístup k efektivnímu marketingu, kde automatizace a přesnost hrají hlavní roli. Pokud hledáte způsob, jak zefektivnit své kampaně v Google Ads a využít naplno potenciál svých zákaznických dat, naše integrace je přesně to, co potřebujete. Rádi vám s implementací pomůžeme, neváhejte nás kontaktovat.

filip-vlasak

Autorem článku je
Filip Vlasák
Performance Analytics Specialist