Le Petit Marseillais, přední francouzská značka tělové kosmetiky, letos na jaře uvedla na český trh 3 nové energizující vůně pro dobrou náladu. Influencer kampaň měla za cíl oslovit co největší část cílové skupiny a v kreativě spojit luxus, francouzský lifestyle a šetrnost k přírodě.
Zadání projektu
Značka Le Petit Marseillais je u nás ještě stále poměrně nová, a proto zadáním byl co největší zásah s lokálním autentickým a trendy obsahem na sociálních sítí. Komunikace influencerek stála na zdůraznění unikátních vlastností sprchových gelů – 100% recyklovatelné obaly, více než 90 % přírodních složek a šetrnost k životnímu prostředí. Zároveň jsme chtěli inspirovat francouzským lifestylem a ukázat, jak může i tak běžná věc jako sprchový gel vnést do každodenní péče trochu luxusu a dobré nálady.
Jak jsme na to šli?
Do kampaně jsme vybrali 11 lifestyle influencerek, které měly za úkol vytvořit autentický a kreativní obsah na Instagram a TikTok. Jejich úkolem bylo sdílet osobní zkušenosti s novými vůněmi a prezentovat, jak tyto sprchové gely mohou zlepšit každodenní rutinu.
Trendy formáty jako „Get Ready with Me“ na TikToku a Instagram Reels umožnily vytvořit autentičnost a zapojení publika. Influencerky vzaly své sledující přímo do svých koupelen – ukázaly jim svou očistnou rutinu ve sprše nebo ve vaně. Při nákupu v drogerii zase skvěle ukázaly přímo umístění produktů.Celou kampaň jsme postavili na aktuálních trendech sociálních sítí, ať už šlo o populární hudbu nebo vizuální zpracování.
Kampaň doručila nejen vizuálně krásná videa, ale také lokální pohled a osobní přístup influencerek. Videa jsme navíc podpořili Branded Content Ads ve spolupráci s mediální agenturou. To vše se následně promítlo ve skvělých výsledcích a pozitivních komentářích od sledujících.
Dosažené výsledky
Kampaň dosáhla skvělých výsledků:
- Počet impresí: 10 215 475
- Kumulativní dosah: 3 459 448
- Pozitivní reakce v komentářích
Celá kampaň doručila přes 10 milionů impresí. Značka Le Petit Marseillais tak zvýšila výrazně své povědomí – navíc s lokálním obsahem, kde díky influencerkám ukázala produkty přímo v akci.
Komentáře publika na obsah influencerek
„Pripraviť kampaň v rámci ktorých sa nám podarilo odprezentovať naše sprchové gély ako „chic“ záležitosť, než len obyčajnú rutinu sa spočiatku mohlo zdať ako oriešok. Veľmi si cením, že sme spolu s agentúrou Fragile dokázali sprchové gély posunúť nad rámec bežnej hygieny a prezentovať ich ako zmyslový zážitok, ktorý evokuje dobrú náladu a pohodu. Fragile dokonale pochopila hodnoty a atribúty značky, a aj vďaka tejto synergii sa nám darí budovať povedomie o značke Le Petit Marseillais v dlhodobom horizonte.“
Hana Bubeník, Brand Activation Manager Neutrogena®, Le Petit Marseillais®, Johnson’s® CZ/SK
Děkujeme všem, kteří se na projektu podíleli a hlavně týmu Fragile:
Account Manager: Barbora Ripplová
Influencer Manager: Táňa Borošová
Influencer Team leader: Dominika Rejzlová
Zaujala vás tato případová studie a rádi byste zapojili influencery do své kampaně? Neváhejte nás kontaktovat.
Autorem článku je
Markéta Němá
Marketing Specialist
Spoluautorkou článku je
Dominika Rejzlová
Influencer Team Leader