BlueAlliance je sdružení agentur ze zemí střední a východní Evropy. A druží se hlavně proto, aby si vzájemně pomáhaly s mezinárodními online aktivitami pro klienty. Pomoci v neprobádaných online vodách za hranicemi není nikdy dost, a tak jsme  o zařazení do skupiny BlueAlliance projevili zájem. To nestačilo.

Co musí digitální agentura splňovat, aby se do BlueAlliance dostala?

  • Musíte být Premier Google Partner
  • Musíte být jednou z vedoucích společností na místním trhu
  • Musíte se mít čím pochlubit. Skvělými výsledky, know-how, které posune ostatní členy dál i firemní kulturou, kde pracovat je radost.

Dobrá zpráva: Fragile tohle všechno má! A tak jsme se jako druzí v Česku (po agentuře Effectix) stali členy BlueAlliance. Díky tomu máme přístup k ověřeným agenturám a informacím na ostatních trzích, a tak můžeme řídit expanzi klienta do zahraničí s minimálním rizikem. Protože s ostatními členy sdílíme know-how a infromace ze zahraničních trhů, neunikají nám novinky v tak progresivním oboru, jako je online marketing.

Board_BlueAlliance

Zasedání BlueAlliance v Budapešti

A taky by se někteří z nás měli začít učit maďarsky. Náš šéf Dan byl jednohlasně zvolen do Boardu aliance, kde se mu to asi bude hodit 🙂

Sok szerencsét!

Autor: Klára Stehlíková