Pomocí obsahové strategie se nám podařilo zvýšit návštěvnost webu www.home-institute.cz z organického (neplaceného) vyhledávání.
Za 4 měsíce (začali jsme někdy v polovině prosince 2013) jsme zvýšili návštěvnost z neplaceného vyhledávání o 680 % a návštěvnost stále roste.
Kdo je Home Institute?
Home Institute pomáhá a radí s koupí bydlení (jednání s realitkou, kontrola technického stavu, právnické smlouvy, atd.). Zastupuje výhradně kupující a snaží se přinést rovnováhu do jinak jednostranného realitního trhu. Nejen že zařídí všechny tyto služby, ale navíc vyjedná slevu a za toto všechno chce pouze poloviční podíl z vyjednané slevy.
Z blogu Home Institute se stává komunitní web pro všechny zájemce, kteří shánějí informace ohledně koupě bytu, investice do nemovitosti, realitního trhu a nových zákonů kolem bydlení.
Jak se nám to povedlo?
1) Upravili jsme web tak, aby byl přehledný a uživatel lehce našel veškeré důležité informace
2) Vytvořili jsme persony pro přesné cílení na uživatele, kteří ocení tuto novou službu
3) Podpořili jsme záměr Home Institutu, tvořit blog, kde budou návštěvníkům poskytovat zadarmo veškeré odborné informace ohledně bydlení, zákonů, realitního trhu, atd.
4) Provedli jsme důkladnou analýzu všech hledaných dotazů a frází souvisejících s tématem
5) Sestavili jsme témata, názvy článků a redakční plán pro pravidelnou publikaci
6) Udělali jsme SEO, UX a obsahové školení pro redaktory blogu
7) HI nyní pravidelně publikuje články a zveřejňuje informace ze svého oboru
8) Monitorujeme situaci na trhu a včas reagujeme novými články na aktuální témata
Naším dalším cílem je zaměřit se více specificky na lidi, kteří chtějí využít tuto výhodnou službu a poskytnout jim veškeré pomocné informace. Do budoucna očekáváme, že bude návštěvnost nadále stoupat a Home Institute si tím vybuduje své pevné místo na trhu jako opozice proti realitním kancelářím.
Autor: Daniel Gottwald