Máme nového strategického partnera KNOWLIMITS
Agentura Fragile posiluje svoji pozici na trhu díky novému strategickému partnerovi KNOWLIMITS Group – nezávislé komunikační skupině, která sdružuje specializované divize jako je např. KNOWMEDIA a FUNKY MEDIA zajišťující plánování a nákup mediálního prostoru v televizi, tisku, rádiu, OOH i na internetu. „Díky užší spolupráci obě strany jednoznačně získají větší propojení offline a online médií,“ říká Jan Vidím, CEO KNOWLIMITS Group. Partnerství vnímáme jako logický krok, který významně pomůže k růstu Fragile a zároveň se KNOWLIMITS posunou v digitálním marketingu, ve kterém je Fragile expert.
„Jsem přesvědčen, že ze strategického partnerství budou těžit obě agentury. Pro Fragile media to znamená rozšíření klientského záběru. Zároveň předpokládáme, že se významně zvýší počet integrovaných kampaní, ve kterých budou zastoupena jak tradiční média, tak i on-line,“ argumentuje partnerství Daniel Kafka, zakladatel Fragile media.
Jedním z důvodů, které k tomuto partnerství vedly, je podobnost obou firem. Obě agentury jejich zakladatelé vybudovali od nuly. Podobná je i firemní kultura – velká míra nezávislosti a samostatnosti jednotlivých konzultantů, přátelské agenturní prostředí a silná orientace na výsledek. „Líbí se mi, že obě agentury pro své klienty pracují dlouhodobě, mají vybudované silné vztahy a zároveň se neustále chtějí posouvat, a to nejen v rámci českého trhu,“ uzavírá strategické partnerství Jan Vidím.
Autorkou článku je
Dominika Vamberská
Marketing & PR Coordinator