Připravili jsme pro vás výběr toho nejlepšího z roku 2019. Díky, že jste u toho s námi!
Rok se s rokem sešel
Prosinec je za námi a my bilancujeme posledních dvanáct měsíců. Jak se nám dařilo, co se povedlo, kde bychom měli zabrat a jak se z toho všeho poučíme do toho dalšího, přelomového roku 2020.
Výhry v soutěžích
V minulém roce se nám podařilo umístit v několika marketingových soutěžích s brandovými i výkonnostními kampaněmi. Kampaň pro Pilot Pen získala dvě 1. místa v Internet Effectiveness Awards a 1. místo v soutěži Fénix content marketing. Na 3. příčce se také umístila v soutěži od WebTop100.
Naše kampaň s influencery, která launchovala nový produkt Insta DRI od Sally Hansen vysoutěžila 3. místo ve Fénix content marketingu. Výkonnostní ROPO kampaň pro Intersport skončila na 3. místě v Internet Effectiveness Awards.
A na 4. místě se umístila náborová kampaň Chytrá rodina pro Zdravotní pojišťovnu ministerstva vnitra ČR, pro kterou jsme vytvořili rebranding a od základu změnili marketingovou strategii značky. A v neposlední řadě musíme zmínit, že letošní ocenění Osobnost digitálního marketingu získal Dan Kafka.
Chatboti stále na vzestupu
Pro několik klientů jsme jako doplněk kampaní vybrali chatbota, který se nám jako podpůrný nástroj při propagaci i podpoře prodeje osvědčil.
Pro výzvu Suchej únor jsme vytvořili chatbota Nepita, který motivoval uživatele k nepití alkoholu. Při launchování nové značky Sephora Collection jsme také využili chatbota. Tentokrát jsme jsme z chatbota udělali chatbotku a pojmenovali ji Slečna rozjasněná. Radila zákaznicím, jak se starat o svoji pleť a doporučovala jim produkty na míru. I my sami jsme rozjeli chatbota Frantu z Fragile, který rád vtipkuje a uživatelům dá vědět, když se v naší agentuře něco nového děje – ať už hledáme parťáka do týmu, nebo když vyjde nová případová studie na našem blogu.
V tomto roce jsme se rozrostli
Je to tak. V tomto roce jsme se rozrostli natolik, že už nám nestačily naše kanceláře. Přišli k nám noví kolegové a už jsme se zkrátka nevešli. Situaci jsme vyřešili a prostory rozšířili.
Zveme vás na prohlídku našimi vylepšenými kancelářemi, kterou vás provede Radim Pelánek, nový CEO agentury.
Vzděláváme, publikujeme, pořádáme akce
Je pro nás standard neustále se učit a zjišťovat, jak se marketing vyvíjí. V tomto roce jsme byli aktivní a zúčastnili se řady workshopů, přednášek a vzdělávacích programů. Stejně tak důležité je pro nás naše know-how šířit dál a inspirovat ostatní, jak ke kampaním přistupovat. Vystoupili jsme na řadě konferencí jako třeba na Social Restartu, PPC Restartu, konferenci Influencering, PPCEE a dalších.
Ve Fragile jsme uspořádali dvě setkání Fragile Talks se zajímavými osobnostmi a přátelsky si popovídali o jejich kariéře a o tom, jak se jim podařilo vybudovat úspěšné projekty. Setkali jsme se tady s Martinem Rozhoněm a Jindrou Fáborským.
Díky kolaboraci s organizací Femme Palette se ve Fragile konaly dva workshopy – Becoming unstoppable s business coachkou Ines Gaston a SEO workshop, kde vystoupil Kristián Smith z Fragile, Thea Zinner z eVisions a Mantas Ciuksys ze SocialBakers.
Zatím největší akcí, kterou jsme pořádali, byla celodenní konference s názvem Jak budovat brand e-shopu, od online videa po TV reklamu. Akci jsme uspořádali za podpory Asociace pro elektronickou komerci, zúčastnilo se jí přes 120 návštěvníků a my jsme je provedli tématem crossmediálních kampaní.
Ve znamení influencer marketingu
Ve Fragile se tomuto fenoménu intenzivně věnujeme už více než tři roky. Letos jsme se do toho pořádně opřeli a jak už jsme zmínili, vystupovali na konferenci Influencering, která se tomuto tématu jako jediná v Česku věnuje a publikovali několik článků na toto téma. Chcete se o světě influencerů dozvědět víc? Podívejte se na rozhovor pro Zoomsphere s Luckou a Majklem.