V předchozí kampani jsme pro sešity Oxford vytvořili novou brand identitu i komunikaci. Teď ale otočme list. V návaznosti jsme totiž nastartovali…
Jsem copywriter a neumím psát. Tedy na jeden zátah. Tuším taky, že v agentuře nejsem s tímto problémem jediná. Jenže mám štěstí. Našla jsem…
Jako jedni z prvních v ČR jsme se stali partnerskou agenturou největšího nákupního rádce v ČR Heureka.cz. Vstup do partnerského programu je potvrzením naší…
Programatický branding je největší bannerový formát (v češtině nejvíce používaný název branding, skin nebo fireplace), který se úspěšně prosazuje napříč digitálním…
Stát se terčem internetových podvodníků není příjemné ani pro značku, ani pro její zákazníky. Nedávná zkušenost s klientem Aquapalace Praha nás…
V minulém článku jsme vám dali tipy na kreativu, která frčí na Facebooku. A jelikož nás každý den mile překvapí výsledky příspěvků z naší…
Sešity Oxford jsou sice perfektní pomocník každého školáka, jenže o jejich kvalitách se před kampaní zatím moc nevědělo. A to hlavně kvůli…