Chcete zvýšit úspěšnost svých kampaní na Metě? Meta Conversions API (CAPI) je klíčový nástroj, který vám pomůže získat přesnější data o chování uživatelů. Spojuje sílu webového Pixelu s serverovým měřením a přináší lepší optimalizaci, nižší náklady a stabilnější výkon kampaní.
Úspěšnost kampaní na Facebooku a Instagramu je výrazně závislá na datech. Facebookový Pixel na webu je v dnešní době jen část příběhu – kvůli omezením cookies, iOS a blokátorům často “nevidí” vše, co se na webu děje. Meta Conversions API (zkráceně CAPI) je druhý, spolehlivý kanál, kterým posíláme Metě signály o důležitých akcích (nákupech, leadech, registracích) přímo ze serveru.
Pro lepší pochopení: Představme si fyzickou prodejnu obuvi – uvažujme, že pro tento příklad je webový Pixel bankovní terminál u pokladny a CAPI pokladní systém. Zákazník nakoupí boty a po úspěšném nákupu oba systémy ukládají a odesílají tuto informaci. Pokud bychom měli informaci pouze z bankovního terminálu, přicházíme o cenné informace o nákupech, které máme dostupné v pokladním systému – objednávky zaplacené v hotovosti, typ zakoupeného zboží atd.
Přesně v tomto tkví síla Meta CAPI – jde o kombinaci 2 zdrojů dat. Výsledkem webového (Pixel) a serverového (CAPI) měření je více naměřených dat, která poté slouží kampaním k lepší optimalizaci, a tím i k lepším výsledkům.
„Máme na webu Pixel, to stačí.“
Nestačí. Pixel vidí jen to, co mu dovolí prohlížeč. CAPI přidává spolehlivý serverový kanál a zajišťuje konzistentní data, lepší doměřitelnost interakcí na vašem webu.
„Nechci posílat osobní data.“
Metě nepošleme nic, co nemá být posláno. Pracujeme se souhlasy, údaje pseudonymizujeme a vše nastavíme v souladu s GDPR.
„Je to jen pro velké hráče/účty?“
Ne. Přínos je vidět i u menších účtů – už jen tím, že Meta dostane čistší a úplnější signály pro optimalizaci.
Chcete nastavit Meta Conversions API? Napište nám.