Každý rok se v ČR vybírá jen hrstka agentur, které si po splnění přísných kritérií zaslouží prestižní ocenění Klíčový Google Partner. I letos se Fragile podařilo tento status udržet a zařadit se tak mezi celkově 16 agentur, které mají právo používat označení Google Key Premium Partner.
Prestižní výběrové agentury
V minulém roce bylo v Google Partners programu registrováno skoro 800 agentur, ze kterých dostalo 174 označení Google Partners, 46 se stalo prémiovou agenturou s oceněním Premier Google Partners a jen 15 z nich dostalo titul Klíčový Google Partner. Letos se klíčovým partnerem Google stalo pouze 16 agentur a my jsme mezi nimi.
Díky úzké spolupráci získáváme od Googlu nejvyšší možnou podporu, přístup k beta verzím produktů a novinkám. Pro klienty máme tak možnost využívat nejlepší dostupné nástroje a poskytovat špičkové služby.
A co je další výhodou Google partnerství? “Fragile s Googlem dlouhodobě spolupracuje na přípravě případových studií, organizujeme společné workshopy i další akce pro klienty a kontinuálně se vzděláváme. Zároveň se špičkovými specialisty z Google konzultujeme nastavení kampaní a možnosti jejich vylepšení. Naši klienti tak získají nejlepší péči od odborníků a mají jistotu, že jejich kampaně opravdu fungují. Jsme vděční za důvěru, kterou do nás Google vkládá, protože nás i naše klienty tato spolupráce posouvá kupředu.” vysvětluje Dan Kafka, CEO agentury Fragile.
Dominika Vamberská
Marketing & PR Coordinator