V červnu jsme rozšířili management o obchodního ředitele, kterým se stal Leoš Špachta. Jeho úkolem bude další strategický obchodní růst naší agentury, kdy jsme v loňském roce vykázali celkový obrat přes 90 milionů korun.
Pro současný rok máme ambiciozní cíle, chceme získat další skvělé klienty a hlavně se chceme posunout mnohem více k full-servisovému uchopení digitálního marketingu. Leoš má veškeré předpoklady k tomu, aby nám s tímto posunem napomohl”, uvedl k posílení týmu agentury zakladatel Dan Kafka.
Leoš se poslední rok soustředil na rozjezd HbbTV v Next Digital, před tím byl dlouhodobě spolumajitelem a obchodním ředitelem agentury MEDIA FACTORY a následně vedl její online marketingovou divizi Digital Vision. Řídí Asociace.BIZ a věnuje se efektivitě online projektů v rámci soutěže Internet Effectiveness Awards.
“Fragile media Dana Kafky & Etnetera Group je skutečně svobodnou firmou v pravém slova smyslu, tvůrčí atmosféra, otevřenost řízení a komunikace je doplněná samostatností a zaměřením na výsledek práce dodaný klientovi. S takovým týmem je radost dělat. Chci ho doplnit o své zkušenosti a napomoci vytvořit podmínky pro jeho další růst”, uvádí Leoš.
Autor: Klára Špačková