Eventy nám umožňují posílit povědomí o značce, zvýšit pozitivní emoce a inspirovat k ochutnávce.
Můžeme ukázat ideální příležitosti, kdy produkt využít. Pro našeho klienta Heineken, kterému pomáháme s komunikací na sociálních sítích hned pro několik značek, jsme v létě připravili eventy právě pro dvě z nich – Strongbow a Zlatopramen Radler. Co jsme vymysleli a jak byly eventy úspěšné?
Horké léto se Strongbow
Léto je sice za námi, ale když si na něj vzpomeneme, představíme si slunce, večerní posezení s přáteli, venkovní grilování, zapadající slunce, deky na trávě, smích a horký letní večer. Příjemnou letní atmosféru nám navozuje i cider Strongbow a chceme, aby to tak cítili i ostatní. Rozhodli jsme se proto uspořádat tři eventy pro tři cílové skupiny. Každý na jiném ikonickém místě Prahy, s jinými hosty a trochu jiným programem. Gró ale zůstalo na všechny akce stejné – užít si podvečer s přáteli, dobrým jídlem a vychlazeným ciderem Strongbow.
První akce se uskutečnila na pražském Výstavišti, v nově zrekonstruovaném areálu, kde najdete veřejné griloviště a skatepark. Naše pozvání přijal reprezentant ČR ve skateboardingu David Luu, který dorazil se svými přáteli, na rampě předvedl několik triků a poté se grilovalo.
Na další dva eventy bylo možné vyhrát účast na profilech našich influencerek. Výherkyně od Anety Krátké, Anety Chroustové a Lucky Minářové se sešly ve Stromovce. Tentokrát jsme se ale přesunuli z centra dění za železniční trať. Podvečer začal jemným protažením, během kterého jsme rozpálili gril, abychom mohli všechny účastníky pohostit. Součástí byl také kvíz na téma beauty a ekologie.
Sérii akcí jsme zakončili piknikem na Střeleckém ostrově. Sem naše pozvání přijaly Natálka Kotková, Nikol Trojanová a Romana Böhmová, kterou možná znáte jako Na skok v kuchyni. Romana nás krok za krokem naučila svůj skvělý salát se slanou granolou a Niky vysvětlila, jak ho co nejlépe nafotit. Když začalo zapadat sluníčko, čekal nás ještě kurz focení Golden hour, ze kterého si odnesla každá dívka krásnou fotku u Vltavy.
Udělej si víkend v týdnu
Užít si víkendovou chvilku i během pracovního dne? To bylo hlavním tématem našich eventů pro Zlatopramen Radler. Trochu si i ve všední den oddechnout a odpoutat se od každodenního stresu. Zapojení influenceři se ptali svých sledujících, co by chtěli v týdnu zažít a na co normálně nemají při práci čas. Od každého influencera jsme vybrali jeden komentář a voila, námět na tři eventy byl na světě.
Zpěvák Milan Peroutka uspořádal pro výherkyni soukromý koncert v Grébovce. K tomu ještě dostala knížku a lístky na Slávii.
S Anetou Synkovou jsme se vydali na Koupaliště Motol. Spolu s výherkyní doplavala na molo, kde obě čekal brunch a vychlazený Zlatopramen Radler.
Nikol Moravcová vybrala slečnu, která promeškala své líbánky kvůli zranění. Darovali jsme jí poukaz na pobyt na hausbótu a u Žlutých lázní si obě užily zábavu na longboardu, včetně slalomu z plechovek.
Videa z eventů pro Zlatopramen Radler:
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Všechny eventy byly velmi úspěšné. Podařilo se nám propojit dvě různé „bubliny“ – fanouškovskou a influencerskou. Jedinečnou atmosféru každého setkání dokazuje nespočet postů a stories, které ji přenesly ke všem, kteří vybrané influencery sledují. Věříme, že pro všechny zúčastněné to byl zážitek, který jen tak nezmizí.
Autorem článku je
Kristina Rudišová
Social Media Specialist