S Českými drahami jsme v létě rozjeli influencer kampaň “Vlakem do Polska”, která měla jasný cíl – ukázat, že vlak...
Přečíst článekPředstavte si, že jste marketér před rokem 2018. Cookies třetích stran jsou vaším nejlepším přítelem. Pomáhají vám sledovat uživatele napříč...
Přečíst článekE-shop se stříbrnými šperky Olivie koncem června 2024 připravoval ikonickou akci Night Shopping. Klient si od ní sliboval zvýšený traffic...
Přečíst článekLe Petit Marseillais, přední francouzská značka tělové kosmetiky, letos na jaře uvedla na český trh 3 nové energizující vůně pro...
Přečíst článekAktuální trend v digitálním marketingu nese jméno “Cookieless cílení”. Jednotlivé reklamní platformy se předhání ve způsobech, jakým nabídnou svým zákazníkům...
Přečíst článekDíky prediktivní analytice již dnes známe odpovědi na klíčové otázky vašeho businessu, které vás v budoucnu s největší pravděpodobností čekají....
Přečíst článekOd roku 2020 se snížil poměr pořízeného zboží nebo služeb od obchodníka, u kterého uživatel dosud nic nepořídil, o 8...
Přečíst článekPříběhy značek jsou zásadní pro úspěch v dnešním konkurenčním prostředí. Lidé sledují značky se skvělými příběhy, které navíc dosahují lepších...
Přečíst článekV současné digitální době je pro úspěch jakéhokoli webového projektu nezbytné, aby byl snadno dohledatelný ve vyhledávačích jako je Google,...
Přečíst článekV květnu jsme spustili 360° kampaň společnosti Hisense, oficiálního partnera mistrovství Evropy ve fotbale EURO2024. Tváří kampaně, která cílila na...
Přečíst článekAčkoliv to na první pohled nemusí tak působit, Pinterest je silný hráč na poli sociálních sítí. Od roku 2023 zažívá...
Přečíst článek