Programatický branding je největší bannerový formát (v češtině nejvíce používaný název branding, skin nebo fireplace), který se úspěšně prosazuje napříč digitálním…
Stát se terčem internetových podvodníků není příjemné ani pro značku, ani pro její zákazníky. Nedávná zkušenost s klientem Aquapalace Praha nás…
V minulém článku jsme vám dali tipy na kreativu, která frčí na Facebooku. A jelikož nás každý den mile překvapí výsledky příspěvků z naší…
Sešity Oxford jsou sice perfektní pomocník každého školáka, jenže o jejich kvalitách se před kampaní zatím moc nevědělo. A to hlavně kvůli…
Slavíme! Letošní ročník soutěže efektivity digitálních projektů Internet Effectiveness Awards 2018 je za námi a co víc, rozhodně neodcházíme s prázdnou! zleva…
Svět virtuální reality a budoucnost chytrých prodejen. Tohle téma přilákalo více než 40 hostů na Future of Digital 2, které se uskutečnilo…
… a na další rychlé změny, které ovlivňují výkon PPC kampaní Společně s naším klientem, který je významným prodejcem nadzemních bazénů, trampolín a dalšího…
Lidský mozek dokáže zpracovat obrázek 60 000 krát rychleji než slovo. Lidé potřebují vidět obrázek pouze 13 ms času, aby ho…
Rozšířili jsme Fragile tým o Jirku Simonidese a Viléma Tericha z inovační farmy Basecamp by Home Credit. Jirka se bude z pozice account managera…
V náročném dvoukolovém výběrovém řízení a v konkurenci klíčových Google Partner agentur jsme získali výkonností kampaně společnosti yachting°com (dříve Zindulka), provozující stejnojmenný…