Začátkem prosince 2017 proběhla konference CopyCamp, na které se potkávají markeťáci, copywriteři, majitelé firem, kteří věří v sílu obsahu. Program byl nabitý…
Stali jsme se certifikovanou agenturou pro společnost Seznam.cz, která potvrzuje naše zkušenosti a dovednosti při tvorbě a správě kampaní v reklamním systému Sklik.cz Jsme…
Máme SEPHORU. Sephora Česká republika si naši agenturu vybrala na základě tříkolového výběrového řízení. Obsadili jsme tak pozici partnera, který bude zajišťovat…
E-shop summit je podle nás akce, na které by neměl chybět nikdo, kdo to s prodejem na internetu myslí vážně. Co jsme si…
Spustili jsme pravidelné setkávací akce pro klienty, od kterých si slibujeme více představit svou práci na poli kreativních strategií a využití know-how z v oblasti…
V červnu jsme rozšířili management o obchodního ředitele, kterým se stal Leoš Špachta. Jeho úkolem bude další strategický obchodní růst naší agentury,…
Moderní (nová) webová prezentace je pro uživatele jistě atraktivnější po vzhledové stránce. V mnoha případech však dochází k redesignu webu z naprosto nelogických důvodů….
Při výrazném zásahu do technické či obsahové stránky webu je třeba vždy počítat s dočasným poklesem organické návštěvnosti. Co je třeba ošetřit, abychom tento…
Největším buzzwordem marketingu na sociálních sítích je už nějakou dobu slovo video a všechno napovídá tomu, že na ústupu ještě nějaký ten pátek…
Obvyklá praxe říká, že nejvíce se vyplatí investovat do reklamy v předvánoční sezóně a v lednu naopak inzerci utlumit. Všichni to tak dělají, že?…
Redesign stránek se ve většině případů pojí s výrazným zásahem nejen do podoby webové prezentace, ale především do jeho obsahu nebo technického řešení. Takové…
Tak přesně to mi běží hlavou už asi dva měsíce, což je zhruba doba, po kterou svítí moje jméno u firemní registrace…