K remarketingu lze přistupovat různě. My kromě výsledků přinášíme i příjemnou uživatelskou zkušenost, kterou si návštěvník webu spojí s danou značkou.
Síla vlivu influencerů bylo stěžejní téma prostupující celou konferencí Influencering konané 16. října 2019 v pražském HubHub v paláci ARA.
Fenomén influencer marketing je v dnešní době téměř mainstreamovým pojmem, do kterého investuje velké množství firem nemalé částky.
Pravidelně pořádáme Fragile Talks – přátelská setkání s hosty z oblasti e-commerce, businessu, marketingu a dalších.
Doby, kdy byli chatboti novinkou, jsou již dávno pryč. I přesto tento nástroj může přinést mnoho zajímavých a pro uživatele stále neokoukaných…
Každoročně se oceňují nejefektivnější marketingové kampaně v soutěži Internet Effectivness Awards. V soutěži se klade důraz na jasné výsledky kampaní a na jejich efektivitu.