Každoročně se oceňují nejefektivnější marketingové kampaně v soutěži Internet Effectivness Awards. V soutěži se klade důraz na jasné výsledky kampaní a na jejich efektivitu.
Každý rok se v ČR vybírá jen hrstka agentur, které si po splnění přísných kritérií zaslouží prestižní ocenění Klíčový Google Partner. I letos…
Už nejaký ten piatok je v rámci Facebook Business managera prístupný nástroj Attribution, ktorý prináša nový pohľad na analytiku a správanie užívateľov na webe….
Na trhu je celá řada systémů pro správu značek, ale tím nejpopulárnějším je jednoznačně Google Tag Manager. Ten využívá 82 %…
V předchozí kampani jsme pro sešity Oxford vytvořili novou brand identitu i komunikaci. Teď ale otočme list. V návaznosti jsme totiž nastartovali…
Jako jedni z prvních v ČR jsme se stali partnerskou agenturou největšího nákupního rádce v ČR Heureka.cz. Vstup do partnerského programu je potvrzením naší…
Programatický branding je největší bannerový formát (v češtině nejvíce používaný název branding, skin nebo fireplace), který se úspěšně prosazuje napříč digitálním…
Slavíme! Letošní ročník soutěže efektivity digitálních projektů Internet Effectiveness Awards 2018 je za námi a co víc, rozhodně neodcházíme s prázdnou! zleva…