Každoročně se oceňují nejefektivnější marketingové kampaně v soutěži Internet Effectivness Awards. V soutěži se klade důraz na jasné výsledky kampaní a na jejich efektivitu.
O nejlepších počinech z oblasti obsahového marketingu každoročně rozhodují odborníci v soutěži Fénix content marketing.
Co bude středem zájmu uživatelů v tomto roce? Facebook provedl studii témat, která zaznamenala největší nárůst mezi lednem 2017 a říjnem 2018….
Už nejaký ten piatok je v rámci Facebook Business managera prístupný nástroj Attribution, ktorý prináša nový pohľad na analytiku a správanie užívateľov na webe….
„Dobrý den, XYZ, jménem našeho klienta bychom vám rádi nabídli spolupráci…“ – „Dobrý den. Účtuji si: 1 post IG 10 000…
V předchozí kampani jsme pro sešity Oxford vytvořili novou brand identitu i komunikaci. Teď ale otočme list. V návaznosti jsme totiž nastartovali…
Stát se terčem internetových podvodníků není příjemné ani pro značku, ani pro její zákazníky. Nedávná zkušenost s klientem Aquapalace Praha nás…