Zapomeňte na klasické influencery. Do reklamy přicházejí virtuální influenceři, tedy digitální bytosti, povětšinou vytvořené pomocí umělé inteligence, kteří se ve světě stále častěji stávají novými tvářemi reklamy. Značky, tvůrci i investoři jsou v tomto směru za jedno – ať už jste Samsung, KFC, Louis Vuitton či Vogue, virtuálního influencera ve své strategii prostě musíte mít. A toho jsme si moc dobře vědomi i u nás ve Fragile. Sledujeme pro naše klienty aktuální trendy a inovace v oblasti influencer marketingu a nebojíme se experimentovat s novými přístupy a platformami, abychom jim pomohli růst a stát se trendsetterem ve svém oboru. Začtěte se do článku o spolupráci s virtuální influencerkou Bejby Blue!
Virtuální influencerka, která sklízí úspěch
Rozhodli jsme se proto tohoto trendu využít a spojili jsme našeho klienta Neutrogena se slovenskou virtuální influencerkou Bejby Blue, která pomalu ale jistě podmaňuje československý trh. Neutrogena, pro kterou dlouhodobě spravujeme influencerské kampaně, ji jako vůbec první kosmetická značka na našem území zapojila do své letní komunikace, zaměřené na hydratační produkty z řady Hydro Boost. Ikonickou modrou řadu, plnou bestsellerů značky, jste tak v létě mohli zaznamenat na profilu této modrovlasé hvězdy, kde sklidila velký úspěch.
Jak spolupráce s virtuální influencerkou funguje?
Spolupráce s virtuálním influencerem se ve skutečnosti prakticky neliší od spolupráce s “živými” influencery – tak jako u nich, i zde má produkovaný obsah na svědomí osoba, agentura či přímo značka, která se stará o obsah publikovaný na profilu. Konkrétně za virtuální personou Bejby Blue stojí slovenská crossline reklamní agentura THIS IS LOCCO. Stala se pro jejich klienta Tatra banku ambasadorkou studentského účtu. Tatra banka se stará o působení této influencerky v online prostoru a pomáhá dotvářet její jedinečný hlas, ovlivňující generaci Z na internetu.
A teď k číslům – v rámci spolupráce se nám společně podařilo vytvořit soutěžní post na profilu Bejby Blue, který přinesl téměř 90 tisíc impresí a oslovil na 75 tisíc uživatelů. Celá kolaborace značky a virtuální influencerky proběhla jako barterová spolupráce, výsledné CPM se tedy rovnalo 0 Kč – v rámci influencer marketingu jde o opravdu jedinečný výsledek.
Pojďte to zkusit taky!
Pohráváte si s myšlenkou zapojení influencerů i pro vaši značku? Naše agentura má jedinečné zkušenosti s realizací spoluprací, a to s celou škálou influencerů. Můžeme vám pomoci přivést vaše značky a produkty k těmto digitálním ikonám. Spolupráce mezi Bejby Blue a Neutrogenou je důkazem toho, že budoucnost marketingu je digitální a virtuální influenceři jsou další zajímavou cestou k úspěchu značky. Nechte se inspirovat touto jedinečnou spoluprací a zkuste i vy nové cesty v reklamě – vaše cílová skupina je připravena na nové zážitky a my vám s nimi rádi pomůžeme.
Chcete se s námi spojit? Pošlete nám zprávu a my se vám ozveme.
Zdroje: Instagram