26. září 2024 od 9:00
Kanceláře agentury Fragile
Jankovcova 1037/49, Praha 7 – 2. patro budovy E.
Jankovcova 1037/49, Praha 7 – 2. patro budovy E.
8:30 – 9:00 Registrace & Coffee Break
9:00 – 9:05 Přivítání
9:05 – 9:30 – Iveta Beranová, Fragile
Nový recept na cookies aneb Jak se v tom celém neztratit
9:30 – 9:50 – David Sedliský a Viola Kaigerová, Adform
Jak je Adform připraven na budoucnost bez cookies
9:50 – 10:15 – Filip Vlasák, Fragile
Mistrovství v datech: cesta k úspěchu
10:15 – 10:35 Coffee Break
10:35 – 10:55 – Radek Svoboda a Martin Jandora, Seznam.cz
„Cookieless“ a získávání vlastních 1st party dat
10:55 – 11:30 – Lucie Dobrá a Tomáš Stejskal, Fragile
Reklama budoucnosti: strategie cílení
11:30 – 11:45 Soutěž o konzultaci
Během workshopu uvidíte řadu praktických ukázek. Na vaše dotazy odpoví zkušení odborníci z Fragile, ale také naši hosté ze Seznamu a Adform. Na závěr pro vás chystáme krátkou soutěž, která otestuje, co jste si zapamatovali. Ten nejbystřejší z vás vyhraje konzultaci v hodnotě 2 500 Kč zaměřenou na výkonnost a datovou analytiku – skvělou šanci posunout váš web a práci s daty na vyšší level!
Iveta Beranová, Senior Performance Marketing and Brand Specialist ve Fragile. Specializuje se na online marketingovou komunikaci a e-commerce, kde kombinuje své zkušenosti z výkonnostního marketingu a budování značek.
David Sedliský, Publisher Solutions Consultant ve společnosti Adform. Odborník na programmatic advertising a platformu Adform. Specializuje se na správu kampaní a testování nových platforem pro dynamické kreativy, se zájmem o nové technologie jako CTV, pDOOH, budoucnost bez cookies a ESG.
Viola Kaigerová, Platform Solutions Consultant ve společnosti Adform, s odpovědností za onboarding klientů a optimalizaci kampaní ve střední a východní Evropě. Předtím působila ve společnosti Seznam.cz jako seniorní specialista správy RTB kampaní.
Filip Vlasák, Performance Analytics Specialist v agentuře Fragile, nadšenec do webové a datové analytiky. Zaměřuje se na sběr, analýzu a propojení dat z různých systémů, s důrazem na kvalitu dat jako klíč k úspěchu kampaní.
Radek Svoboda, E-commerce Partnership Manager ve společnosti Seznam.cz, se zaměřením na e-commerce klienty. Má hluboké znalosti digitálního marketingu a je expertem na problematiku konce cookies třetích stran.
Martin Jandora, E-commerce Partnership konzultant v Seznam.cz. Zaměřuje se na cílenou reklamu, Adform, Sklik a datovou analýzu. Pomáhá klientům s programatickými kampaněmi a modelováním specifických publik. Také moderuje Seznam podcast Nejen o reklamě.
Tomáš Stejskal, Head of Display v agentuře Fragile. Odborník na RTB, Direct a AdOps. Vede tým pro display reklamu a přináší komplexní přístup k programatickým kampaním s cílem inovativně posouvat klienty před konkurenci.
Lucie Dobrá, Performance Team Leader v agentuře Fragile. Vede tým pro výkonnostní kampaně. Odbornice na digitální marketing, se zaměřením na optimalizaci výkonu kampaní a dosahování maximálních výsledků pro klienty.
Můžete se těšit na čerstvé snídaňové občerstvení a malý dárek. Registrace začne již v 8:30, ať máte prostor na ranní kávu. Program poběží od 9:00 do 12:00.
Kapacita je omezena, tak neváhejte a registrujte se co nejdříve.
Vstup na akci je zdarma.