Propojíme vaše data a marketing v jeden funkční systém. Naše oddělení Data a Analytika spojuje špičkové know‑how Fragile s nejnovějšími technologiemi na trhu.
Postaráme se o bezchybně nastavené měření, proměníme surová čísla ve srozumitelné podklady pro rozhodování. Pomůžeme vám stavět predikční modely, které vám umožní být napřed oproti vaší konkurenci.
AUDIT MĚŘENÍ A RYCHLÉ OPRAVY
Revize měření Google Analytics 4 (GA4), reklamních systémů i server‑side tagů; odhalíme slepá místa a okamžitě je opravíme. Audit zvládneme udělat pokud máte analytiku řešenou za pomoci Google Tag Manageru (GTM).
COOKIES A LEGISLATIVA BEZ STAROSTÍ
Nastavíme cookies lištu tak, aby vyhovovala legislativě a nebránila správnému měření.
SBĚR A VIZUALIZACE DAT
Propojíme zdroje dat (CRM, e‑shop, kampaně …) a připravíme interaktivní dashboardy, které pomohou s efektivním vyhodnocováním.
AUTOMATIZACE A AI SCÉNÁŘE
Ušetříme vás od rutiny – od manuálních exportů publik do reklamních platforem až komplexní scénáře se zapojením AI.
SEGMENTACE A AKTIVACE PUBLIK – PRÁCE S FIRST-PARTY DATY
Vytvoříme zákaznické segmenty a dostaneme je do Google Ads, Skliku, Adformu nebo Mety – v reálném čase a plně automatizovaně. To umožní efektivní práci s vlastními daty v prostředí reklamních systémů.