MARKETINGOVÁ
STRATEGIE

Porozumění trhu, cílové skupině a jejím potřebám, produktům i chování konkurence je základem úspěchu komunikačních aktivit a rozvoje vaší značky.

Ve spolupráci s vámi zrealizujeme vhodný výzkum, vytvoříme daty podloženou analýzu současné situace a navrhneme komunikační strategii směřující ke splnění obchodních a marketingových cílů.

Vše také kompletně zrealizujeme od návrhu celoročního strategického plánu přes detailní mediaplány pro online i offline média, dodání kreativního řešení až po realizaci a vyhodnocení kampaní.

MARKETINGOVÁ A KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE

  • Analýza trhu a konkurence
  • Segmentace cílových skupin, zákaznické insighty
  • Definice značky, positioning, tonalita
  • Stanovení krátkodobých i dlouhodobých cílů

REALIZACE KAMPANÍ

  • Kreativní koncept, tvorba obsahu
  • Mediální plánování a nákup offline/online médií
  • PR
  • Nastavení digitálního ekosystému (web, e-shop, SEM/SEO, UX)

VYHODNOCENÍ, OPTIMALIZACE

  • Real-time optimalizace v průběhu kampaně
  • Brand-lift, vliv kampaně na stanovená KPIs, ROI/ROAS
  • Learnings a doporučení
ZPĚT

Porozumění trhu, cílové skupině a jejím potřebám, produktům i chování konkurence je základem úspěchu komunikačních aktivit a rozvoje vaší značky.

Ve spolupráci s vámi zrealizujeme vhodný výzkum, vytvoříme daty podloženou analýzu současné situace a navrhneme komunikační strategii směřující ke splnění obchodních a marketingových cílů.

Vše také kompletně zrealizujeme od návrhu celoročního strategického plánu přes detailní mediaplány pro online i offline média, dodání kreativního řešení až po realizaci a vyhodnocení kampaní.

MARKETINGOVÁ A KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE

  • Analýza trhu a konkurence
  • Segmentace cílových skupin, zákaznické insighty
  • Definice značky, positioning, tonalita
  • Stanovení krátkodobých i dlouhodobých cílů

REALIZACE KAMPANÍ

  • Kreativní koncept, tvorba obsahu
  • Mediální plánování a nákup offline/online médií
  • PR
  • Nastavení digitálního ekosystému (web, e-shop, SEM/SEO, UX)

VYHODNOCENÍ, OPTIMALIZACE

  • Real-time optimalizace v průběhu kampaně
  • Brand-lift, vliv kampaně na stanovená KPIs, ROI/ROAS
  • Learnings a doporučení